Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeCo oni zrobili z tym motorem !!! Jeszcze kilka ms. temu zapowiadało się nie najgorzej. Świata jak dla mnie beznadziejne i przekombinowane, o ile w innych motocyklach BMW typu naked i enduro tak bardzo się nie wyróżniają, o tyle przy gładkich owiewkach ścigacza wyglądają koszmarnie, na pokazach przedpremierowych miał symetryczne lampy i były one o wiele zgrabniejsze. Prawa strona ściągnięta z kawy, lewa z motoru, którego w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć, ale to oczko już widziałem. Zabieg wyszedł im hmmmm . . . . źle. Poza tym profil o wiele za ciężki, szkoda, że nie poprowadzili wydechu pod zadupkiem. Następna sprawa to przełamanie pomiędzy siedziskiem, a zadupkiem - jest zbyt duże za wysoko poprowadzili miejsce dla pasażera. Na pochwałę zasługuje tył, w przeciwieństwie do przednich świecidełek, tylne wyglądają ekstra, przypominają łunę gazów ciągnącą się za odrzutowcem. Ale i z tej strony się przyczepie, a co ! ten stelażyk pod blachy mogli nieco skrócić, bo w moim przekonaniu za bardzo wystaje i w jakimś stopniu niszczy tą zgrabniutką dupeczkę. Fajnie wyszły także "skrzela" Ogólnie sprawia wrażenie niepoukładanego kloca projektowanego przez kilkudziesięciu projektantów, którzy zajmowali się motocyklem w tym samym czasie i każdemu powierzono zająć sie danym elementem ale, żaden z nich nie widział co jego kolega zza ściany wyczynia. Do Ducati, czy Triumph-ów trochę wam jeszcze brakuje chłopcy ;) Zamieszczono wyżej opinia to moje zdanie i jeśli się z nią nie zgadzasz to wyrażaj się w kulturalny sposób i nie obrażaj innych Pozdrawiam :)
Odpowiedzjaki ty *** głupi jesteś...
Odpowiedzjaki ty *** głupi jesteś...
Odpowiedz